Onsdag

Men fy, vi skulle få tentaresultaten i början på den här veckan. Nu är det redan onsdag och nu skriver läraren på forumet att tentorna skickas med posten idag, vilket innebär att vi inte får något resultat förrän tidigast på fredag. Och med tanke på allt strul det är nu med all aska i luften så får vi det kanske nästa vecka. Riktigt dåligt tycker jag, de kan vi väl i alla fall maila resultatet?


Nu sitter jag och försöker kämpa med den sida som ska in idag, med en kortfattad beskrvning om ett av länderna jag ska skriva om, men jag tror inte att det är så noga. Det är nog mest bara för att vi ska kunna få hjälp under arbetets gång, som de vill se hur vi skriver.

Jag och mamma ska gå och titta på en lägenhet idag. En trea på 112kvm tror jag det var, för 8300 i månaden. Haha. Jag tror inte att vi ska tacka ja till den, men jag vill se hur den ser ut. Sambon kunde inte följa, så jag drar med mig mamma, får väl ta kort åt sambon så han får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0