Mosad

Hoff, är fortfarande inte riktigt människa, så jag sjukanmälde mig idag. Skulle bara jobbat 4 timmar, men eftersom jag ska orka jobba åtta timmar förmiddag imorgon, så kände jag att det var lika. Om jag nu orkar jobba imorgon vill säga, känner mig hyfsat mosad idag också. När jag sjukanmälde mig fick jag ett extraskift på fredag också, hmm.. Jaja.


Äntligen har min bok kommit, så nu ska här läsas. Bara 1100 trevliga sidor. Med det var mycket bilder och det är ju trevligt :)

Nu sitter jag och väntar på att min vän ska komma förbi en sväng. Hon har varit i stan över påsk och stannar några dagar till, trevligt! Och sen har gulliga hon tagit med New Moon åt mig, det gillas skarpt :)

Egentligen borde jag kollat två föreläsningar idag, men jag har faktiskt inte orkat. Vila, känns bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Se det positivt, din kära bror som är fattigare än dig fick tjäna lite extra pengar istället... :P

2010-04-06 @ 23:44:58
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0