Lördag

När jag skulle gå på lunch idag blev det strömavbrott och allt på jobbet la av. Vad säger man då? Mohahaha, nu går jag på lunch, ha det så roligt! ;) Och sen sitter man där uppe och skrattar för att man slipper vara där. Jepp, så gör man :) Vi verkar dock ha klarat oss bäst, eftersom kunder sa att pumparna på de andra mackarna i stan stod still, flera timmar efter att strömmen försvann. Och strömmen var dessutom bara borta en halv sekund, men allting måste ju startas om igen.


Nu har jag försökt att ta en bild på mig själv, men det blev bara skit av alltihop och nu dog dessutom batteriet, så ni slipper se mig idag.

Hmm, jag åt just en påse micropopcorn (micropocorn!?! Ja, jag vet, men det var slut hemma och på jobbet har vi bara micro..), och nu funderar jag på om jag ska göra en till eller om jag ska gå och lägga mig? Svårt val..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0