Långfredag

Ska inte det vara en sån där lång dag? Jag tyckte det kändes som nyss jag steg upp och nu är det ju nästan kväll. Jaja, blir kul på jobbet om inte annat.

Usch vilket tråkigt väder det är idag, riktigt tråkigt.

Äntligen har jag fått de sista kläderna från HM. Haha, när beställde jag det, typ i början av april. Det tog ju sin lilla tid. Kom knappt ens ihåg vad jag beställt. Men men.

Nu är det påskmiddag hos svärföräldrarna och sen gäller jobbet hela påskhelgen. Jippie! Om man ändå skulle märka skillnad i lönen sen, men det är marginellt måste jag säga.

Men vad är väl en påsk egentligen. En helg som vilken som helst. Nu stressar sambon, så måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0