Hum-diddi-hum-diddi

Vad? Nej, jag vet inte.

Fick två utskällningar igår på jobbet varav en på telefon. Spännande? Eller inte.. Vissa människor kanske borde stanna hemma ibland, och inte alls prata med folk.


Outfitbild. Höhö. Tänk att jag för inte alltför länge sedan tyckte att tights (och leggings) var bland det fulaste man kunde sätta på sig. Det är ju så jäkla skönt! Men jag var likadan med det här med byxbenen innanför skorna också. Tills jag en dag köpte ett par skor, som jag insåg var snyggare att ha utanför byxorna. Så jag försökte mig på det och gick glad i hågen till skolan. Sedan frågade jag min kompis, kan man se ut såhär? Hon tittade på mig som att jag var dum i huvdet (ungefär), var har du varit de senaste två åren?!? Typ. Så, nej, jag fattar inte mode, men efter några år fastnar det hos mig också. Men bara sådant som är snyggt förstås :)

Nu ska jag skriva om Japan runt 1500-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0