Hmm

Jag funderar på om jag ska gå på biblioteket idag och söka lite genusfrågor och hoppas att det står i de böcker jag har om Afrika, eller om jag ska skriva klart om Afrika och hoppas hinna gå på biblioteket imorgon.. Svår fråga...


Såhär ser det ut utanför min balkong idag. Jaja, snön är ju på väg bort i alla fall..

Jag funderar på att gå på improvisationsgruppen idag. Egentligen gillar jag verkligen inte improvisationer, men det känns som jag behöver träffa lite folk och tänka på något annat en stund. Jag har sagt nästan varje vecka jag varit ledig att jag ska komma, men ännu har jag inte tagit mig dit. Kanske är det för mitt icke gillande av improvisationsövningar som jag drar mig för det, men jag saknar teatern! Ska fundera en liten stund till.

Nu ska jag ta tag i Afrika från perioden 1000-1500-talen.

Kommentarer
Postat av: Justinmolly

Big tnks for interesting and useful site!

2011-12-19 @ 09:40:06
URL: http://justinmolly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0