Grattis min älskling på födelsedagen!

Nu blir du en gammal skrutt! Bara tre år kvar till 30! ;)

Nu ska jag iväg å köpa kaffe, för det glömde vi igår, ingen av oss dricker ju kaffe. Sedan ska jag städa lite och göra tårta. Jag vet inte när hans släkt kommer eller hur många de blir, jag hoppas bara att det räcker med en tårta..

Ikväll ska jag gå och titta på musikesteternas tioårsjubileumsshow, om ni minns den där festen som jag inte är bjuden till.. Buhu :( Kanske går och kraschar den på lördag efter jobbet i alla fall. Höhö!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Med tanke på att jag kommer så tror jag nog att det hade funkat även med mer än en tårta... :P

2010-04-14 @ 12:29:19
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0