Godmorgon Påskdagen

Det blir lite dåligt med uppdateringar på såna här jobbhelger, känns som man är på jobbet för jämnan. Men det får ni stå ut med, ni är ju ändå inte så många som läser. Haha.


Så här pigg och glad kan man vara en söndagmorgon kl sex. Titta, jag tittar inte upp ovanför glasögonen, men jag ser galen ut ändå. Haha


Jag och sambon såg filmen Bröllopsfotografen igår, men jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Den var ju liksom helt ok, men jag tyckte slutet kom lite plöstligt. Det var så mycket om ingenting viktigt och sen fick man inga förklaringar på någonting, de bara kramades och så var allt bra igen. Nej, jag vill ha förklaringar i filmer, ibland i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Tantan1104kn

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-05-25 @ 10:47:56
URL: http://tantan1104kn.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0