Fy vad jag hatar clowner!!

Jag kom hem från jobbet igår kväll, slog på teven som jag alltid gör, och vad ser jag, EN CLOWN! Åh, fy! Sambon var på fest, så inte tusan kunde jag gå och lägga mig då, trots att jag var dimmig redan hela kvällen på jobbet. Nej, det var bara att slå igång en film och hoppas på att glömma den hemska synen. Uuuh!

Självklart var jag ju tvungen att välja den längsta filmen också, hehe. Jag valde mellan Den lilla sjöjungfrun och Stardust, det blev den sistnämnda. :) Jäklar vad det sprängdes i gruvan i natt, jag trodde jag skulle ramla ur soffan, hela huset skakade..

Och sen måste jag bara påpeka att jag hade fel, det var inte posten som inte kom igår, det var ännu värre, vi fick ingen maggots!! En hel helg utan maggots under helsäsong, ajajaj!

Ja, just ja, Estetfesten, sambon hade visst skvallrat att jag var grinig att jag inte fått någon inbjudan, så han fick ett sms imorse, ni står på listan nu, så det är bara att komma. Haha! Men jag tror vi skippar det faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0