Esteternas 10-årsjubileumsshow

Åh, varit och tittat på Estetshowen, det är verkligen kvalitetsskillnad från när jag gick måste jag säga. Vi var ju första årskursen som gick det "riktiga" estetprogrammet eller vad man nu ska kalla det för. Innan dess var det ju bara en inriktning på samhällsprogrammet. Herregud, eftersom det är tioårsjubileum nu, så måste det ju betyda att jag är typ, skitgammal! :O

Bra var det i alla fall, men jag blir alltid så jäkla irriterad när folk börjar klä på sig och gå ut innan det är klart. De hann ju inte ens sjunga klart för tusan! Bara för att de på scenen går ut så betyder det inte att det är slut, lär er lite folkvett!

En kille där, som jag tänkte på redan under Michael Jackson-hyllningen, han har sån utstrålning, nästan lite småkär i honom. Haha. Vaddå, han är ju typ bara åtta år yngre. Haha.

Nej, men allvarligt. Han lyser upp hela scenen. Riktigt bra!



Här tänkte jag sätta en bild på tårtan jag gjorde idag, men den är slut, så ni får klara er utan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0