Edward och Bella


Jag ligger i sängen med Edward och Bella, det är trevligt :) Jag har faktiskt med mig den andra boken också, den med bilderna ni vet, jag har bara inte öppnat den än. Men jag ska snart..

Måste faktiskt bestämma vilka länder och vad jag vill inrikta mig på för en sida ska lämnas in snart. Och då är det bra om man har läst det man ska ha läst, annars blir det svårt.

Men just nu är Edward och Bella mycket trevligare! :)

Mycket piggare idag (eller ja, jag har ju inte sovit många timmar och jobbat hela dagen, så pigg är väl kanske fel ord), så nu är jag på väg tillbaka igen.

Det är hockey idag, så sambon sitter och svär framför teven, därför jag ligger här, så det blir inge Grey´s för mig. Buhu! Får väl se reprisen på söndag, för jag orkar inte åka och tigga in mig på någons TV.

By the way, jag fick en fiiin present igår, visar den sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0