Eclipse

Åh, jag kan bara inte lämna ifrån mig boken. Jag borde pluggat en himla massa idag, men jag har bara läst och läst. Låg och läste till mitt i natten igår också, trots att jag borde gått upp tidigt och pluggat. Inte bra det här, jag har en deadline imorgon. Måste skriva ihop en A4-sida om ett av mina länder jag tänkt skriva om. Och varför jag valt det jag valt. Jag har knappt börjat på det ens. Verkligen inte bra. Och nu är det dags att fara iväg på jobbet snart också. Har mördarskiftet, 14-30-23.15, hatar det! Inte mitt skift egentligen dock, men har man ingen extrapersonal så får man offra sig...

Hoff, nu fixa matback till jobbet och hoppas på bättre inspiration imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0