Det är sista april idag och gissa vad..

Det snöar!

Eller ja kanske inte just nu, men när jag gick till biblioteket och när jag gick därifrån fyra timmar senare. Ingen snö som fastnar, men ändå.. I och för sig har det snöat både skolavslutningar och midsommar så det är väl ingenting.

Jag tycker synd om alla de som tänkt grilla idag. Eller vänta, nej det gör jag inte! Ni ska inte tro att ni ska grilla när jag står på jobbet. Inte det inte, höhö :)

Sambon och hans kompisar försöker få med mig på fest efter jobbet idag. Jag känner mig jäkligt tveksam. Sovit kasst i natt, drömt helt sjuka drömmar (bland annat att vi var ett gäng som var fast i en gympasal och helt plötsligt fick vi veta att vi hade en smittsam sjukdom och alla skulle dö, men vi var tvungna att stanna i gympasalen. Jag blev sur och smet, de hade inga vakter. Sen hamnade jag på krogen med två tjejer och fick en rosa drink. Haha), sedan har jag pluggat hela dan och ska jobba till elva ikväll. Så nej, jag är inte sugen. Får väl se om jag orkar bege mig efter jag kommit hem, eller om jag somnar på soffan.

Nu jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0