De säger att det varit underbart väder ute idag..

men jag vill bara säga håll käften, jag vill inte veta! Lalala, jag står i min egen värld inne på jobbet och försöker andas genom blomdoften som kväver mig.

Värsta allerginjagkaninteandasdetärdimmigt-chocken!

Åh, herrejäklar! Nu kommer jag vara utslagen i en vecka minst. Måste ta mig till apoteket på tisdag och hitta något som ger mig luft. Det som finns att köpa på "mackenapoteket" är ju ett skämt. Om jag mår så här efter att ha tagit medicinen (ja, jag tog mer än en, men va f-n, jag skulle ju klara mig på jobbet i tio timmar), så vill jag inte veta hur jag hade mått utan den.

Uff, funderar på att slå igång Voddler och kika om det finns något att se, men jag tror att jag ska försöka masa mig till sängen, om jag orkar resa mig härifrån.

Jag känner mig som manglad av en, ja MANGEL, värsta sorten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0