Då kör vi!



Nu måste jag bestämma vilka länder jag ska skriva om. Kl ett har vi seminarium och då ska det vara klart. Ja, inte arbetet alltså, men vad jag ska skriva om, men det förstod ni väl? :)

Det var inte så jäkla lätt. Jag visste vilka länder jag ville ha efter att ha tittat i ena boken, men när jag tittade i den andra, stod det inte så mycket om vissa länder, så då måste jag välja något annat :( Men det finns ju många länder som intressanta, så det gör ju kanske inte så mycket att man inte kan ta sina första val.


Så här mycket kakor finns det kvar sen kalaset igår. Fasiken vad härligt, då slipper jag äta upp allt.

Ok, sedan finns det ju säkert fem påsar bullar + ganska mycket mer i frysen, men de räknas inte, ok?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0