April april!

1:a april idag, bäst att se upp. Jag tror inte att jag ska läsa några tidningar idag, brukar alltid gå på vad som står. Haha, jag kommer ihåg när jag gick i typ sjuan eller åttan och jag och en klasskompis skulle åka till hennes mormor i Gällivare, det var första april, men det tänkte ju inte vi på, så vi sa till alla vi mötte att tågen skulle bygga om och installera en bassängvagn så man kunde bada på tågen. Alla tyckte vi var dumma i huvudet. Sen sa hennes mormor, men ni vet väl om att det är 1:a april idag. Haha, sa vi då.


Titta, nu är det påsk. I alla fall i vårat kök. Ja, jag vet att duken är sjukt skrynklig, jag ska stryka den.
Som ni ser åkte jag och köpte godis igår i alla fall, men jag vet fortfarande inte varför. Jag mådde bara illa när jag såg allt godis och var inte ett dugg sugen. Men gissa hur mycket jag köpte, 1.1kg. Haha, jag är ju sjuk på något sätt. Åt kanske en fem-sex stycken igår, så nu vet jag inte vem som ska äta resten. Men som tur är ska sambon ha besök av kompisar idag och imorgon, så de får väl äta resten. Annars fyller ju sambon år om två veckor, vi får väl spara det tills dess. Men nu ser det lite påskigt ut i alla fall och det är ju huvudsaken :)

Wii, min kompis som kommer från Umeå idag skulle ta med New Moon åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0